کد خبر: ۲۶۷۹۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

آغاز رشد بیت کوین در بازار| بیت کوین از کانال ۴۶ هزار دلاری عبور کرد

ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با روند صعودی مواجه بوده و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بیت کوین و برخی از ارز‌ها روند افزایش را طی روز‌های آینده شاهد باشند به گونه‌ای که در بازار امروز بیت‌کوین از مرز ۴۶ هزار دلار و اتریوم نیز از کانال ۳ هزار دلار گذشته است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با روند صعودی مواجه بوده و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بیت کوین و برخی از ارز‌ها روند افزایش را طی روز‌های آینده شاهد باشند به گونه‌ای که در بازار امروز بیت‌کوین و اتریوم هر دو با جهش بیش از ۵ درصدی به ترتیب به قیمت ۴۶ هزار و ۹۵۴ دلار و ۳ هزار و ۳۰۵ دلار معامله می‌شوند.

همچنین رمزارز‌هایی مانند دوج‌کوین، کاردانو، ریپل و شیبا اینو نیز در محدوده سبز و روند افزایشی قرار دارند.
باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت که امسال شاهد ثبت رکورد‌های قیمتی تازه‌ای برای بیت کوین بوده‌ایم. همچنین تعداد کمپانی‌هایی که پرداخت از طریق این کریپتوکارنسی را پذیرفته‌اند نیز افزایش یافته است.

براساس این گزارش ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۲.۱۱ تریلیون دلار است که ۴.۹۱ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۷۸ درصد افزایش یافته و به ۹۳.۴۷ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، ۵۰.۳۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی